پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118198
شوراي رقابت خودرو سازان بيشتر حافظ منافع خودرو سازان است تا مردم!
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1638

به گزارش  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عضو کميسيون تحقيق و تفحص مجلس از خودروسازان در گفت و گو با" تبريز بيدار" در پاسخ به سئوالي مبني بر چرايي افزايش قيمت خودرو پس از تصميمات شوراي رقابت، گفت: شوراي رقابت بايد پاسخگوي افزايش قيمت خودرو ها باشد ولي استنباط شخصي من اين است که فرمول هاي شوراي رقابت داراي اشکال بوده و همين ايراد باعث افزايش قيمت خودروها شده است. از طرف ديگر شوراي رقابت خودرو سازان بيش از مردم سعي در جلب رضايت خودرو سازان دارد.

شوراي رقابت در افزايش قيمت ها ازخودروسازان پيشي گرفته است

اين نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي افزود:در بعضي موارد مشاهده مي شود شوراي رقابت خودرو سازان در افزايش قيمت ها از خود خودروسازان پيشي گرفته است چرا که خودرو سازان تاکيد بر افزايش سه الي شش درصدي قيمت داشتند اما شوراي رقابت خودروسازان افزايش قيمت ها را به هشت تا 10 درصد ارتقا داده است.

شبکه دلال حاشيه بازار امکان فروش اينترنتي را نمي دهد

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي علت عدم وجود امکان براي خريد اينترنتي در روزهاي اخير را منفعت طلبي خودروسازان قيد کرده و اظهار داشت: خودروسازان بيشتر طالب حاشيه بازار هستند؛ در حاشيه بازار شبکه دلالي فعال بوده که منتج به سود بيشتر خودرو سازان مي شود. شرکت هايي که در حاشيه بازار به فروش خودرو مي پردازند، با سهام خودرو سازان اداره مي شوند و در نتيجه خودرو سازان براي سود بيشتر راغب به فروش خودرو از مبادي اين شرکت ها و حاشيه بازار هستند که در صورت ترويج فروش اينترنتي اين حاشيه بازار از دست خودرو سازان خارج مي شود.

نامه به رييس جمهور براي مقابله با بلبشوي خودرو

وي در پايان از نامه ارسالي براي رئيس جمهور در راستاي مقابله با بلبشوي خودرو خبر داد و افزود: اميدواريم دولت اقدامات مناسب را حهت ساماندهي وضع موجود انجام دهد. 

منبع: دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html